1-SOĞUK LİPOLİZ İLE AMELİYATSIZ BÖLGESEL İNCELME VE SIKILAŞMA

Soğuk Lipoliz teknolojisi radyofrekans ve kavitasyon ile kombine edilerek, vücutta yağ oranı yüksek bölgelerde incelme ve sıkılaşma tedavisi sunulmaktadır. Soğuk Lipoliz teknolojisi ile parçalanan yağların lenf bezleri ile atılımı kolaylaşır. Vücuttaki her bölgeye uygulanabilir. Etkisi üç haftadan sonra gözlemlenmeye başlamaktadır. Hastanın hergün en az 2 litre su tüketmesi gerekir.

Aynı bölgeye istenirse bir ay sonra ikinci seans yapılabilir. Korse kullanılması tedavinin sonuçlarını daha olumlu etkileyecektir.

Soğuk Lipoliz teknolojisinde; Soğuk Lipoliz ile yağlar eritilerek, radyo frekans ile kolajen sıkılaşmasını sağlayan bir tedavi sunulmaktadır.

AMELİYATSIZ ZAYIFLAMA VE SIKILAŞMA

2- LENF DRENAJ TEDAVİSİ NEDİR?
Lenf drenaj sistemi vücudumuzda biriken ödemlerin atılmasını sağlayan hücre ve dokulara besin taşıyan kısacası vücudumuzu yenileyen beyaz kan dolaşımına denir.

Lenf Dolaşım Sistemi Neden Hızlanmalı ki?

Suyu hergün değiştirilen bir havuzda mı yüzmek istersiniz yoksa haftada bir değiştirilen havuzda mı ? Elbette ki suyu hergün değiştirilen bir havuzda yüzmek isteriz. Vücudun lenf sistemini de buna benzetirsek fazla hata yapmış olmayız. Vücudun lenf sistemi ne kadar hızlı olursa vücutta biriken zararlılara o kadar az maruz kalmış oluruz.

Lenf Drenaj Hangi Tedavilerde Kullanılır?

Lenf Drenaj;
– Hastalık sonrası vücutta oluşan ödemlerde,
– Selülitleri gidermede,
– Zayıflama tedavilerinde – destekleyici olarak,
– Hamilelik sonrası oluşan varislerin giderilmesinde – destekleyici olarak ve nekehat dönemi sonrası,
– Vücutta biriken toksinlerin atılmasında,
tedavi edici ve destekleyici olarak yaygın bir şekilde kullanılmaktadır.

Lenf Drenaj Her Kişiye Uygulanır mı?

Lenf Drenaj;
– Yüksek tansiyon hastalarında,
– Hemeroid / basur hastalarında,
– Diyabet / şeker hastalarında,
– Kemik erimesi hastalarında,
– Hamilelerde kullanılması sakıncalı olup uzman hekim kontrolünde uygulama yapılmalıdır.

Lenf Drenaj Her Bölgeye Uygulanabilir mi?

Lenf drenaj uygulaması gereği zaten tüm vücudu saran bir tedavi şeklidir. Bu yüzden vücudun tamamına uygulanır. Bölgesel anlamda her hangi bir sakıncası yoktur.

Seans Sayısı

Lenf Drenaj seans sayısı tedavi türüne ve kişiden kişiye farklılıklar gösterir. Tedaviyi destekleyici olarak yapıldığında seans sayısı asıl tedavi türüne göre belirlenmektedir. Selülit tedavilerinde ortalama 10 – 15 seanstan sonra sonuç alınması mümkündür.

Seans Süresi ve Seans Aralıkları

Lenf Drenaj seansları yaklaşık 30 dakikda sürmektedir. Kişiye göre 2 – 3 gün aralıklarla uygulama yapılmaktadır.

3- KAVİTASYON NEDİR?

Kavitasyon, Cildin dış yüzeyine uygulanan ultrasonun yayılması, yağ dokusundaki hücre sıvısında ani ve yüksek basınç değişikliklere dayanan bir yöntemdir. Bölgesel yağlanma ve selülitle ses dalgaları yardımıyla savaşan, cerrahi olmayan bir yöntemdir. Kavitasyon uygulaması ile oluşan köpüklenme önce genişleme, sonra patlama yaratır. Kavitasyon denilen bu etki; yağı sıvılaştırıp hücrelerin duvarlarını tahrip ederek yağların yapısını bozar. Bu dokudaki yağ hücreleri ve açığa çıkan yağ asitleri parçalanarak, lenf yolları sayesinde buralardan uzaklaştırılmaya çalışılır. Kavitasyon Uygulamasında İlk seansta yağlı alanın kalınlığına göre değişen 2-10 cm arasında bir incelme görülebilir. Kavitasyonda sonraki seanslar haftada 2 seans, daha sonra haftada 1 seans olarak devam edebilir. Kişinin durumuna göre seans sayısı belirlenir. Tedaviyi desteklemek için, yağsız diyet, bol su içilmesi önerilir.Erkeklere de bu uygulamaları rahatça yapılabilir. Bu sistemde erkek, kadın ayrımı yoktur.

SONUÇ ALABİLMEK İÇİN NE KADAR SÜRE GEÇMELİ VE BU ARADA NELER YAPILMALI?

Özel bir diyet, spor takviyesi gerekmemekle beraber nasıl olsa böyle bir uygulama yaptırdım diye fazla yemek kaybedilen yağların yeniden oluşmasına neden olur. Yine de serbestleşen yağ asitlerini harcamak ve yenilerini depolamamak için ultra kavitasyon ile hipoosmolar lipotomi ertesi, yaşa ve bedene uygun bir beslenme ve hareket etmenin haricinde özel bir çaba gerekmez.

İlk seanstan itibaren yağlı bölgede elle tutulur bir yumuşama ardından da sertleşip küçülme hissedilir. Gözle görülür sonuçlar ise 15. günden itibaren görülebilir.

KAÇ SEANS UYGULAMA GEREKİR?

Uygulama yapılacak bölgenin büyüklüğü ve yoğunluğuna göre değişebilmekle birlikte 10-15 gün aralıklarla 4-8 seans arasında uygulanır. Birlikte yapılması gereken yardımcı uygulamalara göre bu süreler değişkenlik gösterebilir.

KAVİTASYON KİMLERE YAPILMAZ?

Yüksek tansiyon ve koroner kalp hastalığı, diyabet, kan koagülasyon disfonksiyon rahatsızlıklar.
Amaçlanan uygulama bölgesinde yara veya dermatit bulunması halinde. Amaçlanan uygulama bölgesinde metal protez bulunması halinde hamilelerde. Akut veya kronik hastalıklar veya ciddi patolojik değişiklikler yaşamış kişilerde kullanılmaz.

AMELİYATSIZ ZAYIFLAMA VE SIKILAŞMA
4- DİJİTAL ANTİ SELÜLİT EGZERSİZ PROGRAMI NEDİR?
(BEAUTY VİBE)

Dijital anti-selülit egzersiz programı olan Beauty vibe, 10 dakikada 1 m2’lik alanı çalıştırma özelliğine sahiptir. Tüm vücuda titreşim yayma prensibiyle çalışan Beauty Vibe, hastalara sunduğu özel egzersiz programıyla, selülit probleminin giderilmesine yardımcı olur. Etki ettiği bölgedeki kasların kasılmasını sağlayan bu özel egzersiz programı, yağların yakılmasında da son derece etkilidir. Vücutta kan dolaşımını hızlandırır, bölgesel incelme ve sıkılaşma sağlar.

Selülit oluşumunu engellemek veya selülitli görünümü azaltmak için; bol su içmek, asitli içeceklerden uzak durmak, tuz tüketimini azaltmak, sigaradan uzak durmak, hareket etmek gibi bireysel olarak alınabilecek önlemlerin yan sıra kozmetik ürünlerden de faydalanabilmektedir. Yaşam tarzında yapılacak değişiklikler veya kullanılan kozmetik ürünler tek başına ve kısa sürede etkili olmayabilir. Son yıllarda selülit probleminin giderilmesine yönelik birçok tedavi yöntemi geliştirilmiş ve bu yöntemlerden başarılı neticeler alınmıştır. Bunlardan bir tanesi de Beauty Vibe ile kas yapısının geliştirilmesi yöntemidir.